måndag 29 juni 2009

Semester fiske

Då var det äntigen semester då.
Förra veckan var jag ute med barna på en tur, fiskade badade och lite annat skoj.
Men fr.o.m i fredags har jag varit ute själv, och fiskat. Jag började uppe i Malung där fisket var riktigt skapligt trots värmen.
Fick nog 20-25 harr och ett par öringar där. Några harrar var riktigt fina.
Sen träffade jag på ett par som stått där i tretio år. Dom var väldigt trevliga, dom bjöd t.o.m mig på mat innan jag åkte vidare till mitt drömställe vid Vanån i dag.
Vi får väl se om jag står här i trettio år. Det är ju inte helt omöjligt.
När jag hade installerat mig här. Gick jag ner och provade lyckan.
Den var god även här som ni ser på bilden.
Fick fem harrar två var fina en på 35 cm och en på närmare 40cm.
Jag återkommer med fler rapporter härifrån senare.
Ha det gott i sommarvärmen

Inga kommentarer: